jueves, 1 de noviembre de 2012

Blog

Condicions del Blog:
El Blog ha de ser la llibreta o diari de l´assignatura.En ell dedicarem el que anem fent i quins problemes tenim. Acompanyarem al text amb imatges que hem utilizat en el treball o captures de pantalla del que hem estat fent. Mes o menys farem 3 entrades per setmana. A mes etiquetarem cadascuna de les entrades amb les etiquetes corresponents.
El blog consiste en un diario del aula donde iremos contando lo que vamos haciendo, y los problemas que nos surgen, acompañados de imágenes o capturas de pantalla donde se vea lo que vamos haciendo.

La distribució ha de tenir dos columnes, en una de les quals ficarem: Arxius, etiquetes (llista + nº), dades personals i llistat de blogs.
La distribución ha de tener dos columnas. En una de ellas ha de figurar los siguientes apartados: archivos, etiquetas (lista + nº), datos personales y lista de blogs en ese orden.
El nombre d´entrades per pagina ha de ser 300 o 300 dies.

El primer que s'ha de vorer al blog son les entrades, arxius, etiquetes, perfil i lista de blogs.

A la "lista de blogs" deu figurar el meu blog salesianasinformatica.blogspot.com

4t: Blog
El títol del blog sera:"4B Informatica. Nom"

Pr: Blog
La configuración del blog ha de ser, primero el titulo : 1E Informàtica. Nom.

Sn: Blog
El titulo del blog será 2E informática. Nombre).

Recuerdo que hay que etiquetar todas las entradas.

Durante la 1ª Evaluación todas las entradas llevaran como etiqueta1. Además, estos dias que estamos trabajando con el blog, usaremos tambien la etiquetablog. Luego a la hora de hacer entradas estos primeros dias tenemos:

4: 1, blog
P: 1, googledocs, ciencia
S: 1, prezi, 7

Recuerdo que hay que separar las etiquetas con comas.



A: salesianasinformatica.blogspot.com trobareu les condicions dels treballs, el calendari de les dates d'entrega, un recordatori de les condicions dels treballs, i un link als eixemples.


No hay comentarios:

Publicar un comentario